Chess Ultra: Pantheon Spelpakke
Dit pakket bevat een Romeinse tempel waar keizerlijke Romeinse soldaten een stenen schaakbord bezetten. Schaken is een strijd, en hoe kun je een strijd beter winnen dan met het Keizerlijke Romeinse leger! Opgemaakt in een epische Romeinse tempel, zijn de bronzen schaakstukken net zo heroïsch. Gladiatoren en aanvoerders staan zij aan zij met geleerden, inclusief Julius Caesar! Dit spelpakket is perfect voor een strijd van knappe koppen!