Chess Ultra: Isle of Lewis-schaakset
Dit downloadpakket van Chess Ultra is geïnspireerd op schaakstukken van het eiland Lewis en bevat uiterst gedetailleerde schaakstukken gemaakt van walrusivoor (virtueel natuurlijk!) De schaakstukken van Lewis zijn naar verluidt een van de oudste schaakstukken ooit. Ze zijn ontdekt in 1831 op het eiland Lewis, in de Schotse Buiten-Hebriden waaraan ze ook hun naam ontlenen. Volgens experts zijn in de 12e eeuw gemaakt, ergens tussen 1150 en 1200, in Noorwegen of IJsland.