Chess Ultra: Academie spelpakket
Het Academie spelpakket is een eerbetoon aan de lange en edele schaakspeltraditie in Rusland die een aantal van de grootste spelers aller tijden heeft opgeleverd en letterlijk duizenden grootmeesters. Rusland staat synoniem met schaken, het is diep verankerd in de Russische cultuur en zit in hun DNA, sinds het in de 9de eeuw uit het Midden-Oosten kwam. De prachtige, maar simpele schaakstukken zijn geïnspireerd door een van de meer zeldzame sets die gemaakt zijn in de stad Kholmogory, beroemd vanwege haar getalenteerde Russische schaakstuksnijders. De locatie is geïnspireerd door de academies die zoveel grote spelers opleveren en gastheer zijn van elite toernooien. Volg in de voetstappen van de Russische grootmeesters die in de zalen van de academie hebben gespeeld en dompel jezelf onder in Chess Ultra.