Chess Infinity: Klassieke Romeinse Schaaksets
Betreed de wereld van het oude Rome met de Klassieke Romeinse Schaaksets. Dit pakket bevat 9 meesterlijk vervaardigde schaaksets, elk geïnspireerd door de klassieke beeldhouwwerken van Rome. Van glanzend metaal tot gepolijst cederhout, elk stuk staat trots op zijn eigen sokkel, waarbij centurions, keizers en senaatsfunctionarissen met heldhaftige authenticiteit worden uitgebeeld. Perfect voor degenen die de kunst van klassieke beeldhouwkunst waarderen; de Klassieke Romeinse Schaaksets veranderen elke partij in een eerbetoon aan de macht en nalatenschap van Rome. Voel het gewicht van de geschiedenis bij elke zet, terwijl je centurions en keizers de strijd aangaan.