Chernobylite - Deadly Frost Pack
Met het Deadly Frost-wapenskinpakket loop je door de straten van Pripyat als een koelbloedige jager met een arsenaal aan getransformeerde wapens. Je vijanden bevriezen van angst wanneer je ze zien naderen, tot de winterse vrieskou ze een koud graf instuurt.