Championship Premium Personalization Pack
Bereid je voor op het Call of Duty-kampioenschap 2015 met het Championship Premium Personalization Pack. Laat je tegenstanders in het stof bijten met de gouden wapencamouflage, drie richtkruizen, een spelerkaart en een embleemlaag. Plus een extra Championship-exoskelet en helm.