Cats and Seek : Osaka
Een zoek-en-vind-spel vol miauwende pluizenbolletjes die zich verstopt hebben! Kijk goed rond – bovenin, onderin, links, rechts… Er kunnen overal snoezige kattenkopjes tevoorschijn komen :3 Dit spel bevat: - Meer dan 300 katten om te vinden - Verschillende kleuren om het spel mee aan te passen - Drie levels - Twee speltypen: een standaardspel of een race tegen de klok!