Casey Powell Lacrosse 18
Casey Powell Lacrosse 18 biedt de sportliefhebbers een dynamische, snelle en uitdagende ervaring, met de spanning, snelheid en scoreverloop van een echte lacrosse-wedstrijd, waaronder een volledig bewerkte reeks van face-off-, schiet-, stick- en ontwijkhandelingen. Het is tevens voorzien van geavanceerde AI die tegemoet komt aan de complexe 6v6 tactiek van lacrosse. Nieuwe motion capture-animaties voor alle onderdelen, gaande van de face-offs en het schieten tot het vieren na het maken van een goal, voor een nog realistischer spel. Nieuw in Casey Powell Lacrosse 18 is de mogelijkheid om je eigen stadions en logo’s voor je team te maken. Lacrosse 18 biedt bovendien uitgebreide mogelijkheden voor het maken van spelers en teams om jezelf en je team te laten deelnemen aan de grootste competities ter wereld. Iedereen die reeds een lacrosse-wedstrijd heeft bijgewoond, weet dat het vermaard is voor zijn unieke face-offs, de snelle overgang tussen aanval en verdediging, en de brutale stickchecks die spelers doen om de aanval te neutraliseren. De basisvaardigheden nodig voor het manoeuvreren van de stick om krachtig naar het doel te schieten zorgen tevens voor hoogtepunten. Casey Powell Lacrosse 18’s oefenmodi, handmatige vervangingen, geavanceerde schietkeuzeopties en verbeterde stick- en bodycheck-evenwicht geven de lacrosse-liefhebbers alle nodige instrumenten om het spel te spelen zoals de sport in het echt wordt beoefend.