Welkom in het Kamuibetsu National Park in Japan, een waar paradijs voor sportvissers! Vind het perfecte stekje om unieke nieuwe soorten te vangen, zoals de Sachalintaimen en de Chumzalm, de prachtige, ongerepte landschappen in Hokkaido te verkennen en nieuwe verhaalmissies en uitdagingen uit te voeren. Ontdek Japan Verken de uitgestrekte, ongerepte wildernis van het Kamuibetsu National Park in Hokkaido, het meest noordelijke eiland van Japan. Dompel je onder in het kleurrijke herfstseizoen en geniet van de uitzichten, geluiden en smaken tijdens je zoektocht naar de ideale visstek, met een keuze uit kronkelende rivieren, indrukwekkende gletsjermeren en heldere bergbronnen. Vang unieke vissoorten In het Kamuibetsu National Park leven 19 verschillende soorten, waaronder iconische vissen die alleen in dit reservaat voorkomen. Ga de strijd aan met vissoorten als de wilde koikarper, de Japanse meerval (Silurus asotus) en de Noordelijke Slangekopvis, of spoor een ongrijpbaar nieuw schaaldier op: de Japanse zoetwaterkrab! Welke sla jij als eerste aan de haak? Beleef nieuwe verhaalmissies en uitdagingen Kom meer te weten over de geschiedenis van Kamuibetsu en plant samen met de plaatselijke bevolking zaadjes voor de toekomst in een gloednieuwe hoofdverhaallijn. Voltooi visuitdagingen en ontdek verborgen voorraden en verzamelobjecten. Leg in de nieuwe fotomissie verschillende locaties vast op de gevoelige plaat en verdien extra beloningen. Ontspan met vrienden Deel het visplezier met anderen! Wanneer je het Japan Reserve koopt, kun je een vriend uitnodigen die het basisspel heeft om gratis mee te spelen. En niet alleen dat: dit aanbod geldt ook voor onze andere reservaten!