Speel Ghosts Multiplayer met niemand anders dan Snoop Dogg zelf. De iconische rapper vertelt over elk vuurgevecht in Multiplayer en waarschuwt je over killstreaks en vijandelijke activiteit waardoor je gevechtsstijl wat geloofwaardiger overkomt. Gesnopen?