Call of Duty: Ghosts - Extra Slots-pakket
Krijg meer opties naarmate de strijd zich ontvouwt. Het Extra Slots-pakket vergroot het aantal aanpasbare Create-A-Soldier loadouts van zes tot tien per personage. Dat betekent dus maximaal veertig extra loadoutslots, verdeeld over tien personages.