Call of Duty: Ghosts - Elias, speciaal personage
Trek de laarzen aan van Captain Elias Walker, leider van de Ghosts, in multiplayer. Het klassiek gestylde masker van dit Special Forces-icoon zal iedere vijand afschrikken.