Multiplayer keert terug naar het trainingskamp met het volledig nieuwe Drill Instructor Voice-pakket met de stem van niemand anders dan R. Lee Ermey, alias The Gunny. Vervang je in-game waarschuwingen door waarschuwingen die je weer in optimale gevechtsvorm brengen. En druk je nu maar twintig keer op!