Verspreid chronische dodelijkheid wanneer je je spel aanpast met het nieuwe Blunt Force-personalisatiepakket, dat bestaat uit een volledig nieuwe, thematische camouflage, een richtkruis, een patch, een spelerskaart en een achtergrond.