Speel alle 17 beschikbare games. LET OP: alleen te spelen met "Capcom Arcade Cabinet". Koop na het downloaden van "Capcom Arcade Cabinet". Dit pakket bevat content die overeenkomt met de afzonderlijke games of eerdere pakketten. Als je dit pakket koopt, hoef je de afzonderlijke titels niet meer te kopen. Pas op voor dubbele aankopen.