Bus Simulator 21 Next Stop - Halloween Skin Pack
Deze verzameling van 10 griezelige lakwerken is niet voor bangeriken. Breng Angel Shores en Seaside Valley in de Halloweenstemming, waar je ook rijdt. 'Halloween – lakwerken' bevat: Heksenbrouwsel Pompoen Betoverend Feestspoken Snoep of je leven Halloweenavond Skelettendans Spokentournee Vrolijk Halloween Vleermuizenkruising Alle lakwerken zijn volledig compatibel met alle bussen, waaronder gelede bussen, dubbeldekkers en elektrische bussen. Als je je bus versiert met deze skins, weten de inwoners van de prachtige steden Seaside Valley en Angel Shores meteen dat je een Angel Shores-insider bent, waar je ook rijdt.