Speel Mad Murdock vrij! De in ongenade gevallen Mancer Lector zal je benaderen met 3 maffe maar nuttige uitvindingen: - Het unieke gebouw 'De Eeuwige Batterij': speel twee nieuwe upgrades voor je nederzetting vrij en kijk hoe het zich oplaadt in stormen! - De 'Arcing Tower of Doom': knal je vijanden neer met bliksemaanvallen die schommelen en splitsen en tot 8 doelwitten aanvallen! - De Oude Schoklans: Mad Lector heeft dit oude wapen opnieuw gemaakt zodat je bliksemaanvallen kunt uitvoeren vanuit een geüpgradede geschutskoepel op je landmeter.