Britse sportauto's-autopack
Stap achter het stuur van de meest iconische Britse sportauto's in Horizon! Met dit autopack krijg je de sleutels van een mooie selectie oude en nieuwe klassiekers van legendarische Britse autofabrikanten, waaronder: 1938 MG TA Midget 1962 Triumph TR3B 1970 Triumph TR6 PI 2018 Aston Martin Vantage 2018 TVR Griffith 2004 Vauxhall VX220 Turbo Deze auto's zijn ook inbegrepen in de Forza Horizon 4-autopas en de bundel Ultieme uitbreidingen.