Brawl Chess - Great Heroes
Verover het met een set van 5 nieuwe helden. Trek je harnas aan en speel als een krachtige barbaar of pak een boog als een krijgerelf. Leid het leger als een dwerg met een gouden hart of een lieve fee die ervan droomt vijanden te verslaan. En als je van een spannend feest houdt, wacht er al een coole geest op je. Klaar voor de strijd?