Boti: Byteland Overclocked - Soundtrack
Maak je klaar om jezelf onder te dompelen in de wereld van Byteland met dit muzikale meesterwerk, dat je meeneemt op een sonisch avontuur. Van melodieën doordrenkt met creatieve arcade-elementen – zoals ritmegestuurde muzikale dia's – tot magnetische gameplay-geluiden en een wereld vol geavanceerde automatisering en computerprocessen levendig tot leven gebracht, deze soundtrack heeft het allemaal. Geniet van de originele nummers gecomponeerd door Marcin Buchnajzer, een geluidsontwerper en muziekcomponist die vakkundig de geluiden van een cyberwereld, geïnspireerd door robots, computers en nieuwe en oude technologie, tot leven heeft gebracht. Er is geen tijd te verliezen: koop vandaag nog de Boti: Byteland Overclocked-soundtrack.