Borderlands 3 Season Pass-bundel
Ontvang 2 seizoenenen aan extra premium content voor Borderlands 3 in één glorieus pakket met de Season Pass-bundel! Creëer meer ophef met extra verhaalcampagnes, een uitdagende eindbaas, een extra skill tree voor elke Vault Hunter, cosmetische items en meer! Bevat alle content van de Season Pass en Season Pass 2 van Borderlands 3, waaronder: Moxxi's Heist of The Handsome Jackpot Help Moxxi's bende van ruige 'experts' en vecht je een weg door de beveiligingstroepen van Hyperion en gestoorde casinobezoekers om de kluis met buit van de Handsome Jackpot te claimen. Guns, Love, and Tentacles: The Marriage of Wainwright & Hammerlock Vecht samen met bruiloftsplanner en voormalig Vault Hunter Gaige en haar robot Deathtrap tegen het buitenaardse kwaad op de ijsplaneet Xylourgos. Bounty of Blood Bezoek in dit verhaal dat verteld word door een onzichtbare verteller de meedogenloze planeet Gehenna om een premie te innen op de Devil Riders, een bende huurlingen die op beesten rijden. Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck Verken het chaotische brein van de heldhaftige psycho Krieg en help beide kanten van zijn dubbele psyche door zijn innerlijke demonen kapot te schieten en zijn gestoorde geest te verkennen. Designer's Cut Grijp de buit of sterf in het speltype Arms Race en gebruik de kracht van een extra skill tree voor elke Vault Hunter, compleet met nieuwe Action Skills en krachtige passieve vaardigheden. Director's Cut Vecht tegen een gigantische eindbaas, los een interplanetair moordmysterie op, rust je uit met drie Vault-kaarten en duik in content van achter de schermen. Butt Stallion Pack Betoon iedereens favoriete diamanten pony eer met een wapen-skin, trinket en granaat-mod! Multiverse Final Form & Disciples of the Vault cosmetische packs Kijk hoe BL3's helden eruit gezien zouden hebben als ze nooit Vault Hunters waren geworden of zich aangesloten hadden bij de Children of the Vault!