Bloody Zombies
Bloody Zombies er co-op-nærkampe, der er designet til at blive spillet både on- og offline. I et spil, der er skabt til 1-4 spillere, skal du bekæmpe den levende døde plage i Londons ruiner ved hjælp af avancerede fristilskampbevægelser, mens du nedlægger et frygtindgydende udvalg af muterede zombier. ONLINE & LOKAL CO-OP – Understøtter op til 4 spillere med en hvilken som helst sammensætning af online- og sofa-spillere. FRISTILSKAMPE – Sammensæt bevægelser for at skabe en sammenkædet række af kombinationer, og lås op for nye færdigheder. DE FÅ OVERLEVENDE – Vælg mellem 4 spilbare figurer med hver deres justérbare evner. BEKÆMP HORDEN - Gå i flæsket på en alsidig sværm af zombier ved at skifte taktik, så den passer mod dine fjender. KOMPLET KAMPAGNE – Kæmp dig gennem resterne af Londons ikoniske gader og landemærker på en lang række baner.