Blood Bowl 3 - Dice and Team Logos Pack
Deze dobbelstenen brengen geen geluk, maar maken misschien wel indruk op je tegenstander. Dit pakket bevat drie exclusieve teamlogo's en een set dobbelstenen om je teams mee aan te passen.