Blood Bowl 3 - Black Orcs Customizations
Mode is niet bepaald een prioriteit voor Black Orcs… maar intimidatie, daarentegen, absoluut wel! Eis respect met deze uitrusting voor Black Orc-teams. Het bevat zeldzame en legendarische aanpassingsvoorwerpen voor een Goblin, Troll en Black Orc.