Blood Bowl 3 - 1,000 Warpstone
Dit pakket ontgrendelt 1000 Warpstone, de virtuele valuta die je kunt uitgeven in Blood Bowl 3. Je kunt het gebruiken om verschillende goodies te kopen, zoals de Blood Pass en aanpassingsvoorwerpen.