Bizarro wereld-pakket
Om zijn planeet te beschermen tegen de slechterik Darkseid, kloont Bizarro de Justice League om zo zijn eigen Bizarro League te vormen. Speel onder meer als Batzarro, 's werelds slechtste detective, de boze dame Bizarra en GreenZarro, de bange Lantern! Kies uit Verhaal en Vrij spelen om personages, voertuigen en mini-kits vrij te spelen.