Big Rumble Boxing: Creed Champions
Ben je klaar om een bokskampioen te worden? Stap in de ring en laat je boksvaardigheden zien in een knallende arcade-ervaring. Vecht als een van de 20 iconische personages uit de Creed- en Rocky-films. Neem het op tegen tegenstanders van wereldklasse op tal van spannende locaties of daag familie en vrienden uit voor een intens 1-tegen-1-potje. Pound-for-pound boksen voor iedereen - Intuïtieve en snel te leren besturing - Robuust bokssysteem - Dynamische boksstijlen en -combinaties - Geweldige finishers en cinematische knock-outs per vechter Het ultieme Creed- en Rocky-boksuniversum - Legendarische verhalen van 20 iconische en unieke personages - Ontgrendelbare personages en outfits - Klassieke Creed- en Rocky-trainingsmomenten in thematische minigames - 13 nieuwe en originele boksarena's Iconische kampioenen uit Creed en Rocky - Adonis Creed - Rocky Balboa - Apollo Creed - Clubber Lang - Ivan Drago - Viktor Drago en meer... Bloedstollende pret met familie en vrienden - Kies je kampioen en locaties - Neem het tegen elkaar op in de lokale speler-tegen-spelermodus Big Rumble Boxing: Creed Champions is ontwikkeld door het team dat Creed: Rise to Glory naar VR-platforms heeft gebracht en is de tweede samenwerking tussen Survios en MGM Studios Inc., waarmee het meeslepende en intense boksen uit het Creed-universum voor de eerste keer naar consoles en pc wordt gebracht.