Big Little Character-pakket
Het Big Little Character-pakket zet een paar miniatuurversies van grote favorieten voor het voetlicht en geeft een leuke draai aan enkele beroemde bewoners van Midden-aarde! Jaag je vijanden de mini-stuipen op het lijf met Baby Smaug of geniet van de gastrol van Baby Gimli uit de Lord of the Rings-trilogie. Het grote LEGO-figuur de Sneeuwtrol zal wel voor opschudding zorgen en je krijgt ook de kans om als Bandobras 'Bullebas' Toek te spelen of als een Steendwerg uit Erebor. Ben je het reizen te voet moe, maak dan een rit op een Spin. Denk eraan: het gaat niet om de reis zelf, maar om wat we beleven met hen die we op onze reis meenemen!