Best of 2019
Sparklite is een actie-avontuur dat zich afspeelt in het zonderlinge en steeds veranderende land Geodia. Vecht tegen vijanden in topdown-actie met behulp van een arsenaal aan gadgets, wapens en uitrusting. Verken gevaarlijke hoeken van de procedureel gegenereerde wereld, schakel titanen van de mijnbouwindustrie uit en benut de kracht van Sparklite! Stranded Sails – Explorers of the Cursed Islands is een verkennings- en landbouwavontuur met een open wereld vol missies en ontdekkingen! Je bent na een schipbreuk gestrand op een mysterieuze eilandengroep. Het is aan jou om te overleven, de mysteriën diep in het hart van de eilanden op te lossen en uiteindelijk weg te komen! Verbouw, produceer en kook om te overleven terwijl je een kamp vol overlevenden opbouwt. Ga op een reis over allerlei eilanden op zoek naar nuttige schatten en voorwerpen om een schip te bouwen waarmee je uiteindelijk weg kan komen!