Pas de vijandelijke konijnen aan met deze Zombie skins en verdedig jouw konijnenhol tussen verlaten auto's, een berg en een verlaten stad. OPMERKING:Deze bundel bevat zowel het Zombie Skins-pakket als het Zombie Arena-pakket.