Pas de vijandelijke konijnen aan met deze Ninja skins en verdedig jouw konijnenhol in een rustige vallei vol met kersenbloesems en een tempel. OPMERKING:Deze bundel bevat zowel het Ninja Skins-pakket als het Ninja Arena-pakket.