Batman - The Telltale Series - Episode 5: City of Light
De leider van de Kinderen van Arkham bereidt zich voor om het laatste deel uit te voeren van een plan om de naam van de familie Wayne te vernietigen, en de mensen om wie je het meest geeft dreigen slachtoffer te worden van deze wraakactie. Kan Batmans ultieme geheim bewaard blijven - z'n identiteit - als dit chaos en dood tot gevolg heeft in Gotham? Het lot van de familie Wayne en de stad zelf hangt af van jouw keuzes. Wat ga je doen? Hoe ver ga je? Welk masker zet je op? Aflevering vijf van een vijfdelige gamereeks. Voor de aankoop van deze aanvullende content is Batman: The Telltale Series - Episode 1 vereist.