Batman - The Telltale Series - Episode 3: New World Order
Als de wrede aanval van Penguin live op tv is uitgezonden, is Gotham City in rep en roer. Als Bruce en Batman ga je het mysterie rondom de pas ontdekte Kinderen van Arkham nader onderzoeken. Ondertussen, achter gesloten deuren, onthult de geheimzinnige Selina Kyle meer over zichzelf aan Bruce. En in de nasleep van de aanval is een vriend van Bruce en de nieuwe burgemeester van Gotham, Harvey Dent, een veranderd man. Wie is er te vertrouwen nu de toekomst van Bruce Wayne - en Batman - aan het lot is overgelaten? Aflevering drie in een vijfdelige gamereeks. Voor de aankoop van deze aanvullende content is Batman: The Telltale Series - Episode 1 vereist.