Barrage β ticket voor eerdere ontgrendeling
Barrage Beta, die beschikt over een overweldigende vernietigende kracht met zijn vlammenwerper, is er! Ben je er klaar voor om je vijanden het vuur aan de schenen te legen Krijg een voorsprong met een ticket voor eerdere ontgrendeling! Bevat het volgende: - Barrage β ticket voor eerdere ontgrendeling Exosuits die toegankelijk zijn met tickets voor vroege vrijgave kun je ook krijgen door te voldoen aan de ontgrendelingsvoorwaarden in het spel. Houd er rekening mee dat ze nog steeds gekocht kunnen worden, zelfs als je ze al hebt. Let op: de items in deze set kunnen later afzonderlijk of als onderdeel van andere sets te koop worden aangeboden. Pas op dat je niet tweemaal dezelfde aankoop doet. Verkregen extra content is te vinden door via het titelscherm naar het beginscherm van de game te gaan. Let op: deze DLC kan alleen worden gespeeld met het Microsoft-account waarmee de DLC gekocht is. Zelfs als je de organisator van een gezinsgroep bent, zullen leden van de gezinsgroep de DLC niet ontvangen.