Bad North: Jotunn Edition
Bad North is een betoverend maar wreed real-time tactisch game met roguelite elementen. Verdedig je idyllische koninkrijk tegen een horde Vikingen, terwijl je de wanhopige uittocht van je volk leidt. Beveel je loyale onderdanen tactisch gebruik te maken van de unieke vorm van elk eiland. Alles staat op het spel: faal je, dan zal de grond doordrenkt worden met het bloed van je onderdanen. Het is betoverend wreed, met prachtige procedureel-gegenereerde eilanden en schattige soldaatjes die oog in oog staan met de bloedige realiteit van de oorlog. De grote lijnen van het spel liggen in jouw handen; je geeft op hoog niveau opdrachten aan je soldaten, die alles in het werk stellen om ze in het heetst van de strijd uit te voeren. Het spel is intens, maar toegankelijk. Simpele speler-inputs verhullen een dynamische vechtsimulatie en maken het uitnodigend voor nieuwe spelers en uitdagend voor veteranen. Blijf strijden, krijgers. Niet voor macht, rijkdom of glorie, maar met de hoop op vrede zodat je ooit naar het ruige land van Bad North kunt terugkeren. REAL-TIME TACTISCH SPEL MET ROGUE-LITE ELEMENTEN: Plaats en verplaats je troepen om de Vikingen af te weren; elk heeft een eigen wapen tegen de bedreigingen die jij hun kant op stuurt. Wees op je hoede en plan je evacuaties zorgvuldig! Als je een commandant verliest, komt hij nooit meer terug; verlies je alles, dan is het game over! SLIMME UNIT CONTROLS: Je controleert de grote lijnen van je verdediging, ziet toe op hun plaatsing, en je soldaten doen de rest. Zij lopen rond en komen intuïtief in actie naar gelang de situatie. PROCEDUREEL-GEGENEREERDE EILANDEN: Elk eiland heeft een betoverende stijl en een uniek ontwerp. Plan je strategie tot in het kleinste detail, want je krijgt maar één kans om hen van de vijandelijke invasie te redden. VRIJ TE SPELEN UPGRADES: Een sterkere, slimmere verdediging leidt tot grotere beloningen. Gebruik deze om je onderdanen te laten uitgroeien van een zootje ongeregeld tot doorgewinterde krijgers.