Baba Yaga: De Tempel van de Heks
Diep in de Siberische wildernis ligt een bos waar niemand durft te komen, waar een Sovjetexpedie spoorloos is verdwenen. Lara gaat in de Woeste vallei op zoek naar iemand, maar komt terecht in een nachtmerrie zonder weerga. Is het de heks Baba Yaga, die het bos onveilig maakt? Of speelt er zich iets anders af? In drie uur nieuwe gameplay komt Lara tegenover nieuwe vijanden, een nieuwe tombe en een tientallen jaren oud mysterie te staan. Incusief een nieuwe outfit en boog.