Atomicrops: Reap What You Crow
In Reap What You Crow is het geen haai die kraait op de Atomicrops-boerderij! Ook krijg je eindelijk antwoord op de vraag hoe een kraaipersoon met een reuzenzeis te paard eruitziet – een vraag die je vast al jaren bezighoudt. Inhoud van deze DLC: Nieuw personage: Oregacrow - De boerderij wordt versterkt met de Oregacrow, die naast zijn kookpotten een dieetje meeneemt dat achtergelaten zaden verandert in mais of rozen. Oogst grote gewassen voor betere zaden en vul de kookpotten om unieke upgrades te scoren! Nieuwe unieke plant: Oregano - Vervangt hartbieten als je het opeet. Vul de kookpotten van Oregacrow met specifieke gewassen voor bonusupgrades. Nieuw wapen: Zeis - Ideaal voor iedereen die close is met zijn gewassen OF vijanden een kopje kleiner wil maken. Dit is ons eerste en enige mêleewapen en het beschikt over talloze boeren- en gevechtsmods. Hadden we al gezegd dat je naast de zeis een paard krijgt als je upgradet? Nieuw wapen: Bloedzuigergeweer - Heb je je ooit afgevraagd hoe zou het zijn om een reuzenbloedzuiger (of twee) af te vuren als een kogel? Dan heb je nu het antwoord. Wel een beetje bah trouwens.