Atomic Heart - Midas Glove Skin (Windows)
De Midas-handschoenskin is inbegrepen bij de Atomic Pass. Als je de Atomic Pass koopt, krijg je de exclusieve Midas-handschoenskin! Hul CHAR-les in fonkelend goud en gebruik hem om je vijanden in stijl te bevriezen, elektrocuteren en verbranden.