Atomic Heart - Digital Artbook (Windows)
Het digitale artbook van Atomic Heart maakt ook deel uit van de Premium Edition. Duik dieper in de fantasierijke, geschifte wereld van Atomic Heart en werp een blik achter de schermen met dit exclusieve digitale artbook. Bekijk nooit eerder getoonde foto's van vroege schetsen, conceptvormgeving en 3D-modellen, en exclusieve beelden van motion-capture-opnamen, voorzien van uitgebreid commentaar door de ontwikkelaars. Kom meer te weten over de kleurrijke personages, robots en wezens van Atomic Heart. Ontdek hoe de onvergetelijke locaties in de game er op papier uitzagen, van de eerste schets tot het grandioze uiteindelijke decor, en verken het creatieve proces erachter – van de sterfcartoons tot de menusymbolen.