ASTRONEER - VRIJETIJDSBUNDEL
Om ons 7de jubileum sinds Early Acces te vieren en onze aankomende 5de jubileum voor versie 1.0, bieden we deze ondersteuningsbundel aan met een gloednieuw pak! Voor spelers die al vanaf het begin met ons meespelen, is deze bundel een manier om System Era en toekomstige contentupdates voor Astroneer te ondersteunen. Voel je je een beetje schuldig wanneer we elk jaar weer een roadmap aankondigen met gratis updates? Dan is dit een manier om ons te bedanken en ervoor te zorgen dat we geweldige content voor je kunnen blijven maken. Dit joggingpak is een gloednieuw Astroneerpak dat alleen verkrijgbaar is in deze bundel, naast een aantal van onze favoriete cosmetische items. Naast het pak brengen we ook het populaire Vintage palet en vizier terug uit onze archieven! OPGENOMEN ITEMS: VRIJETIJDS-PAK VAN HET NET AF ORBITALE KOPLAMP VINTAGE ROOD VINTAGE EMBLEEM DISCLAIMER: Als je eerder individuele items in de bundel hebt gekocht, ontvang je de waarde van die items automatisch als QBIT-beurs in het spel voor gebruik in toekomstige aankopen in EXO-Leveranciers! De Vintage-set heeft geen QBIT-waarde.