Asterix & Obelix Slap Them All! 2
Een dubbele portie klappen! Het simpele landleven van Asterix, Obelix en de andere dorpelingen wordt verstoord door de plotselinge komst van Justforkix, die hulp zoekt. Hij vertelt dat zijn vader, Doublehelix, gevangengenomen is voor een diefstal die hij niet heeft gepleegd... De Lutetia-adelaar, het kostbare gouden embleem van de Romeinse legioenen, is pas gestolen, en een onschuldige man is in de gevangenis gegooid! Asterix belooft het te onderzoeken en vraagt Justforkix om veilig in het dorp te blijven. De twee Gallische krijgers spoedden zich naar Lutetia om meer informatie te krijgen van een kennis die goed op de hoogte is van de geruchten en intriges van de stad... En vanzelfsprekend zullen ze de antwoorden die ze op hun lange reis nodig hebben niet vinden zonder een gezonde dosis klappen! Asterix & Obelix – Slap them all! 2 is een knokspel vol klappen met een originele verhaallijn. Onderweg zul je veel verschillende plaatsen bezoeken: vergeten ruïnes in een duister woud, het grootste Romeinse kamp ooit, en zelfs Lutetia... Een reis naar verre landen, vol afwisselende omgevingen, onderbroken door talloze ontmoetingen en, vanzelfsprekend – met een flinke portie klappen! Dit alles vergezeld van originele beelden die het verhaal tot leven brengen! Asterix & Obelix – Slap them all! 2 tilt het vechten naar het volgende level met meer vijanden en bazen, evenals veel nieuwe functies en verbeteringen aan de speelervaring. Naast hun unieke bewegingen die ze kunnen 'laden', en meer dynamische en vloeiende gevechten, kunnen Asterix en Obelix ook profiteren van een Razernij-modus en een verwoestende Ultieme aanval. Om nog maar niet te spreken van de mogelijkheid om bepaalde elementen in de omgeving te vernietigen en vaten of menhirs in de strijd te gooien! De Romeinen en alle andere vijanden moeten op hun tellen passen! KENMERKEN - Prachtige, gloednieuwe levels, van Lutetia tot... het einde van de wereld! - Een verhaallijn vol actie en onverwachte wendingen. - Een nieuwe Razernij-modus die kan worden geactiveerd in de strijd... - ... en een unieke Ultieme aanval voor elk personage. - Nieuw vijanden en bazen om klappen aan uit te delen! - De mogelijkheid om bepaalde elementen van de omgeving te vernietigen. - Locaties en personages natuurgetrouw aan de strip. - Speel met 2 spelers in lokale Co-op-modus. - Een origineel verhaal met beelden.