Asterigos: Curse of the Stars - Northwind Legion Gear
De Northwind Legion Gear bevat een exclusief pantser en een set trinkets die het personage in het beginstadium versterken. Outfit: Northwind Tempest Set Het pantser van een erkende Northwind Legion-krijger. Traditioneel moesten alle krijgers van het Northwind Legion de Trial of Tempest doorstaan. Deze pantserset, meesterlijk gemaakt door Anbari, kan alle zware omstandigheden weerstaan. Trinket: Brooch of the Warhound Deze houten broche, vervaardigd in de vorm van de geliefde oorlogshond van hun familie, kreeg Hilda op haar 5e verjaardag van haar broer Carl. Het is ook een van de weinige aandenkens aan haar overleden broer. Trinket: Northwind Medallion Deze medaille werd aan Hilda gepresenteerd toen ze haar eerste opdracht voltooide nadat ze Northwind Legion-krijger was geworden. Commander Harold gaf hem persoonlijk aan haar als een teken van lof en als herinnering om altijd haar kalmte te bewaren zoals dat een ware volwassen krijger betaamt.