Asterigos: Call of the Paragons
Trinity nadert en de rusteloze geesten van Aphes Paragons roeren zich. Verspreid over de stad gaan de scheuren naar Phantasma open. Hilda moet de uitdaging aangaan en bewijzen dat ze de heldin is die over het lot van Aphes zal beslissen.