Assassin's Creed Syndicate - Straten-van-Londen-pack
Dit pack bevat ruim 45 minuten aan gameplay vol missies, wapens en uitrusting om je Assassin's Creed Syndicate-ervaring mee aan te vullen. Te beginnen met de missies van de Darwin-en-Dickens-samenzwering: beleef twee spannende missies tussen de invloedrijkste mannen van Londen. Bescherm de ontdekkingen van Charles Darwin tegen degenen die hem het zwijgen willen opleggen. En help een vriend van de legendarische schrijver Charles Dickens, die een geheim heeft dat hem de kop kan kosten. Dit pack bevat ook de missie Op hol geslagen trein: ga in een losgeslagen trein die op topsnelheid door Londen raast op zoek naar de technische problemen en repareer ze voor de tijd om is. Deze missie bevat 15 minuten gameplay. Tot slot bevat het pack allerlei uitrustingsvoorwerpen en wapens voor Jacob en Evie: 13 wapens, 6 uitrustingsvoorwerpen en 3 outfits. Als je exclusieve content hebt gekocht via een pre-order of een collector’s edition, heb je onderdelen van dit pack mogelijk al.