In dit avontuur is Duleep Singh vastberaden alles op te eisen waar hij als maharadja recht op heeft. Tijdens deze zoektocht bindt hij de strijd aan met de Tempeliers en wordt zijn vriendschap met de koningin op de proef gesteld. Ontdek tien gloednieuwe missies die zich afspelen in Londen! Voltooi sequentie 3 om deze missies vrij te spelen.