Assassin's Creed Syndicate - Helix Credits - Season Pass Pack
Koop dit pack en krijg 500 in Helix Credits. Helix Credits kunnen gebruikt worden om extra ingame valuta, crafting grondstoffen en andere tijd spaarders te verwerven.