Assassin's Creed Syndicate - Helix Credits - Extra-Large Pack
Koop dit pack en krijg 5000 in Helix Credits. Als bonus krijg je 4000 in Helix Credits elke keer je dit pack aankoopt. Helix Credits kunnen gebruikt worden om extra ingame valuta, crafting grondstoffen en andere tijd spaarders te verwerven.