Assassin's Creed Rogue - Commander Pack
Word de meest gevreesde kapitein van de zee met de commander-aanpassingen voor je schip, wapens en een nieuwe outfit: Master of the Seas Figurehead, Morden Pistols, English Dragon Sword and Dagger en de Master Commander Outfit. Krijg een exclusieve bonusmissie: The Siege of Fort de SableIn deze missie, zet je jouw strijd voort op zee in het onontdekte noordelijke gebied van de Nieuwe Wereld.