Horus, de Egyptische god van de lucht, betoont eer aan je Assassijn met deze exclusieve outfit. Rijd op Apophis, een unieke kameel die naar de slangendemon genoemd is, en gebruik 2 bogen en 1 schild die de goden waardig zijn.