Asics x Naruto Shippuden Special Sneakers
Dit item is een aandenken aan de samenwerking tussen Asics en Naruto Shippuden en de release van de sportschoenen. Vervangingsitem: Asics x Naruto Shippuden Special-sportschoenen *Dit item is tot 9 januari 2025 beschikbaar om te downloaden.